wtorek, 7 czerwca 2011

Inspiracje wnętrz

Byłam dzisiaj w nowo otwartym sklepie o nazwie TK Maxx, gdzie można znaleźć zniżki różnych produktów, począwszy od ubrań, bibelotów, kosmetyków, a skończywszy na wyposażeniu do domu i nawet małej ilości produktach spożywczych przy kasach. Zniżki zdarzają się nawet atrakcyjne! Aczkolwiek sklep jest tak pojemny w te wszystkie drobiazgi, że pół godziny nie wystarczyło mi zupełnie na obejrzenie nawet kawałka, nie miałam na to czasu. Następnym razem jak będę się tam chciała wybrać muszę przeznaczyć na to co najmniej godzinę lub nawet dwie... To przerażające!
Ale do czego zmierzam... Ponieważ patrząc na wyposażenie domu w tym sklepie rozmarzyłam się na myśl, iż sama chciałabym swój urządzać, przeglądnęłam stronę Cztery kąty, gdzie znalazłam ciekawe inspiracje wnętrz. Oto kilka, których elementy dekoracji, umeblowania lub kolorystycznie wpadły mi w oko:

 


Trochę tego jest... ufff... Ale trzeba przyznać, że inspiracje z tych zdjęć są bardzo ciekawe. Jest ich na tej stronie dużo, dużo więcej, ale nie chciałam zbytnio zaśmiecać tutaj nimi. Ach, rozmarzyłam się trochę...!
W sumie, to chyba każdemu marzą się własne cztery kąty urządzone po swojemu. Jeszcze trochę...

1 komentarz: