niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - dzień 7 "UKRYTA CZĘŚĆ TWEGO CHARAKTERU"

Dziś ostatni dzień wyzwania - szybko minęło... Ale szczerze mówić ten dzień był dla mnie najtrudniejszy do utrwalenia w kadrze. Ale jakoś mi się udało zrobić zdjęcie, które chyba najlepiej opisuje to, co chciałam ukazać ;)
Wyzwania dzień 7.
Tematyka: "UKRYTA CZĘŚĆ TWEGO CHARAKTERU"


Ponieważ zdjęcie jest dość abstrakcyjne, to już tłumaczę - jedną z ukrytych części mojego charakteru jest swego rodzaju szaleństwo bądź też nienormalność lub też dziwne przyzwyczajenia, ale niewiele osób wie o czym tak naprawdę mówię ;) Chyba najlepiej wie to moja przyjaciółka, której zawsze powtarzam, że nigdy nie zapewniałam, że jestem normalna!

7 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz