czwartek, 7 marca 2013

Marzec - 4 dzień wyzwania fotograficznego "KOLEKCJA"

Dzień 4 - "Kolekcja"


Kolekcja... kubków.
Jedna z paru kolekcji jakie posiadam, ta powyżej zdaje się jest niepełna. Pisałam o niej w poście "Moje obsesje - część pierwsza KUBKI" - klik.
Najgorsze jest to, że z całą pewnością ta obsesja będzie się powiększać. Ale już najbliższe mi osoby wiedzą, żeby nie kupować mi poduszek i kubków, bo ani jedne ani drugie nie mieszczą się ani na łóżku ani w szafce.


A ponieważ rozglądając się po mieszkaniu w poszukiwaniu kolekcji znalazłam trochę kotów (pomijając te żywe), musiałam sfotografować kolekcję, która powstała przypadkowo i z inicjatywy wszystkich innych niż ja sama. Wszystkie widoczne koty są prezentami od bliskich mi osób. Ten na notatniku ręcznie namalowany przez moją przyjaciółkę - cudo! Poza tym, z tego co mi się wydaje po dodaniu zdjęć i rozglądaniu się dalej, to też nie wszystkie koty jakie mam - jeden jest jeszcze wśród kubków, a reszta w różnych miejscach.

4 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, klik.

2 komentarze: