poniedziałek, 11 marca 2013

Urodzinowe Candy z okazji drugiej rocznicy

Drugie urodziny bloga zbliżają się wielkimi krokami.
Z tej okazji, nie mogłoby być inaczej, przygotowałam urodzinowe candy. Uszyłam własnoręcznie nagrodę - zajęło mi to parę dni, bo bez maszyny do szycia nie jest najłatwiej, ale ostatecznie coś z tego wyszło. I to coś jest nagrodą w candy...


Jest to coś na kształt materiałowej torby, ale uszytej z satyny.
Jeśli komuś się podoba, zapraszam do zabawy ;)




Zasady są proste i obejmują dwa punty.
1. Zgłoszenie się do candy poprzez inlinkz poniżej - klikając w Add your link,
a następnie zamieszczenie u siebie na blogu informacji o candy wraz z pierwszym zdjęciem z podpisem.
2. Dodając tutaj komentarz, dokańczając jedno zdanie: Moja abstrakcja to...

Zgłaszać się można od 11 marca do 11 kwietnia do północy.
Losowanie odbędzie się 12 kwietnia, czyli dokładnie w dzień II rocznicy.


5 komentarzy:

  1. Moja abstrakcja to...brak abstrakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja abstrakcja to.. większość moich prac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja abstrakcja to moja osobowość. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja abstrakcja to snów kreacja w realia świata w wiosennych kwiatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wiem, że się spóźniłam, tylko chciałam napisać, że torba mi też się podoba :) uwielbiam materiałowe torby!

    OdpowiedzUsuń