niedziela, 5 maja 2013

Home&Deco - Balkon i jego uroki

Po powrocie z majówki zajrzałam na mój balkon... zdaje się, że nie miałam okazji jeszcze podzielić się tym, jak wygląda on w tym roku w całej swej okazałości. Jak znajdę chwilę, to uczynię to. Ostatnio za dużo miałam pracy, żeby na bieżąco uzupełniać nowości, ale nadrobię to.
Wracając do balkonu... rozglądnęłam się i stwierdziłam, że czas jechać niedługo do Ikei na balkonowe szaleństwo zakupowe. Póki co, wymienione zostały na nim krzesła, ale dalej czegoś mi brakuje...
W poszukiwaniu inspiracji balkonowych przeglądnęłam wiele stron internetowych. Mieszankę zdjęć, które najbardziej mnie zainspirowały umieszczam poniżej.










Najbardziej przypadły mi do gustu włoskie balkony i tarasy pełne surowych cegieł i pełne kwiatów. Ale parę bardziej nowoczesnych kombinacji również mi się spodobało. Lubię połączenia surowych wystrojów w połączeniu z antykami i nowoczesnością. Może coś uda mi się niedługo znaleźć w tym stylu na mój balkon...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz