piątek, 10 maja 2013

Maj - 5 dzień wyzwania fotograficznego "SZCZEGÓŁ"

Dzień 5 - "Szczegół"


Oto moja karykatura, którą dostałam na urodziny od znajomych parę lat temu... wybrałam ją jako główny przykład dzisiejszego tematu wyzwania ponieważ... dobra karykatura, to właśnie szczegóły! Każdy szczegół ma znaczenie.

Ale, że nie mogłam się zdecydować, aby wstawić tylko jedno zdjęcie, zamieszczam resztę z cyklu należącego do "szczegółu".


Tutaj mój urodzinowy bez. A szczegół to idealnie czterolistne, pojedyncze kwiatki.


Tutaj zaś, niesamowity kwiat. Tulipan. Zadziwił mnie swą dziwacznością, ale zarazem pięknem. Szczególnie jego pojedyncze płatki!


A na koniec znamię. Szczegół, który przez pół życia mi towarzyszył, a po jego wycięciu, owy szczegół został w postaci blizny, a czasem w lecie nie daje mi żyć (niektóre japonki zostają w szafie...).

5 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, klik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz