środa, 12 lutego 2014

Luty - 3 dzień wyzwania fotograficznego "LISTA 12 NAJWAŻNIEJSZYCH OSÓB W TWOIM ŻYCIU"

Dzień 3 - "Lista 12 najważniejszych osób w twoim życiu"


Bardzo ciężko wykonać taką listę, aby odzwierciedlała prawdziwy stan rzeczy.
Jednakże, nie wszyscy, którzy są najważniejsi w życiu dalej są koło nas, ale przyczynili się do tego, że jesteśmy w tym miejscu, a nie gdzieś indziej.
Dlatego moja lista obejmuje różne osoby, ale faktycznie te najważniejsze.

  3 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, klik.

4 komentarze:

  1. To piękne, że dziadek zasłużył na miejsce 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że nigdy go nie miałam okazji poznać, a mam z nim wiele wspólnego ;) Przyszedł mi pierwszy na myśl, stąd miejsce 1, ale de facto kolejność miejsc nie jest specjalnie znacząca.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Zgadzam się ciężko napisać taką listę , ale Tobie pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam. Ale dzięki takim listom możemy przy okazji zrobić sobie mały remanent życiowy ;)

      Usuń