sobota, 29 października 2011

Prezenty

Oto imieninowy oraz urodzinowy prezent dla pewnej ważnej osoby ;) Nie zdradzę, co było w środku, ale pragnę pochwalić się opakowaniami, szczególnie tym drugim, ponieważ jestem wielce z niego zadowolona!



Strasznie lubię pakować prezenty na różne okazje we własnoręcznie zrobione opakowania. Wtedy już sam widok z zewnątrz podoba się osobie obdarowanej, co przynosi mi, nie ukrywam, dziką satysfakcję - ale to chyba jak każdemu, kto lubi robić prezenty innym :)

Już za chwilę Halloween. Ostatnio mam tak mało czasu na cokolwiek (w tym na wrzucanie nowych informacji na bloga), że prawie bym przegapiła to "święto". Ale mam już plany kulinarne na ten czas. Dzisiaj nazbierałam też naręcze pełne jesiennych, kolorowych liści i w moim pokoju zrobiło się bardzo nastrojowo. Gdy dojdą lampiony z dyń będzie jeszcze ciekawiej! Ale na to jeszcze trochę czasu.

Innym moim celem rozmyśleń jest sam blog. W chwili, gdy pisałam ostatniego posta po dłuższej przerwie, zauważyłam nowe layouty i w związku z tym myślę, nad nową odsłoną. Chciałam też stworzyć własny layout, ale to trochę za dużo roboty jak na mój mały móżdżek - przynajmniej na razie! Także, wszystko okaże się za "jakiś" czas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz