czwartek, 3 listopada 2011

Nie było aż tak strasznie

Oto efekt jaki mniej więcej udało mi się uzyskać i złapać aparatem, kiedy oświetliłam Zdzicha od środka. Niestety na drugi dzień bardzo się skurczył i zmarszczył :) Za bardzo go obrałam od środka na zupę dyniową!


Ten Halloween nie był taki straszny jak się zapowiadał, aczkolwiek zdecydowanie w przyszłym roku chciałabym to świętować lepiej, oczywiście kulinarnie wyszło pysznie! I babeczki szybko zniknęły... rozdzieliłam je wśród moich znajomych dość skutecznie ;)

Teraz oczekiwanie na Boże Narodzenie. Co najgorsze już 3 tygodnie temu widziałam w sklepach początki świątecznych ozdób, których teraz po Wszystkich Świętych będzie coraz więcej! Ale oby święta były udane i spokojne, bo co roku oczekujemy tej chwili, a potem jesteśmy i tak bardzo zmęczeni... Także, już tuż tuż!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz