poniedziałek, 14 maja 2012

Nowe odkrycie inspiracji wnętrz

Ponieważ ciągle marzę o meblowaniu, kreowaniu, tworzeniu wnętrz, ale póki co wszystko zostaje w mojej głowie, to szukam inspiracji wśród tłumów stron internetowych. Dzisiaj przez przypadek odkryłam nową, ale naprawdę bardzo ciekawą - Westwing Magazin.
Poniżej parę inspiracji z tejże strony, które mi się spodobały, może nie co do joty, ale mogą tworzyć kolejne inspiracje dla mnie ;)





Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.westwing.pl/magazyn/



Dodatkowo upominam się i proszę o kontakt zwyciężczynie candy!
Proszę o podanie danych do wysyłki na podanego maila w komentarzach pod postem z podanymi wynikami, ponieważ jak najszybciej chciałabym wysłać nagrody, a do tej pory nie dostałam żadnego odzewu na wskazany adres :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz