piątek, 15 czerwca 2012

Kolorowo

Ponieważ podobno mamy jeszcze wiosnę, co średnio widać ostatnio za oknem, postanowiłam w zeszłym tygodniu zrobić coś czego zazwyczaj nie robię. Lubię stonowane kolory, zarówno jak chodzi o stroje, makijaż, otoczenie. W związku z "wiosenną" aurą zrobiłam jakże wiosenny manicure. Połączenie widocznych poniżej przedstawionych kolorów miło mnie zaskoczyło.
Dodam jeszcze, że kolor podobny do zielonego na opakowaniu miał nazwę "Sea You!", nie sądziłam, iż morski odcień może być tak ciekawy.


Makijaż też mi się udał pod kolor, ale niestety nie mam specjalnego daru do jego wykonywania, więc nie utrwaliłam go na zdjęciu.
Za to dzisiaj zrobiłam paznokcie w kolorze koralowym. Jak dla mnie to dziwne, zazwyczaj używam beżowych, czerwonych, brązowych lub bordowych lakierów do paznokci. Ale skoro pogoda nie chce być bardziej wiosenna, to może w ten sposób przekonam ją ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz