czwartek, 14 czerwca 2012

Inspiracje z polecenia!

Ponieważ przy ostatniej dawce inspiracji dowiedziałam się o nowym źródle od Agei, postanowiłam zamieścić parę ciekawych wnętrz. Tym razem z poleconej strony pinterest.com. Oczywiście jak zwykle polepszyłabym owe pomysły na swoją korzyść, ale w końcu to tylko inspiracje ;)

Jest tego sporo, ponieważ ostatnie późnowiosenne dni, które powinny być ciepłe okazały się... nieciekawe... zaczęłam grzebać w różnych źródłach zamiast sama robić zdjęcia. Niestety przy takiej pogodzie jak ostatnio nie mam nawet weny do tego. Mam nadzieję, że już niedługo wróci!












Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://pinterest.com/

Zapewne przydałoby się trochę kolorów. Ale niektóre pomysły nawet w oryginalnych barwach mnie ujęły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz