czwartek, 26 lipca 2012

Nabytki

Ponieważ obiecałam, iż w wolnej chwili zrobię zdjęcie moich kapci z Ikei, które jakiś dłuższy czas temu zakupiłam dotrzymuję słowa i zamieszczam je poniżej.


Oprócz tego pokusiłam się na zakupy w jednym z moich ulubionych sklepów ze względu na pogodę, która ostatnio nie może się zdecydować oraz ze względu na to, że tak właściwie to lato jest już na półmetku...! Od połowy sierpnia niestety zacznie się zapewne jak co roku robić już coraz chłodniej... ale może nas coś jeszcze zaskoczy? Oby!
A więc poniżej mój zakup, któremu nie mogłam się oprzeć.


Ponadto chciałam podzielić się czymś, co dostałam za darmo!
Skorzystałam z poleceń zarejestrowania się na stronę soczewkowy.pl gdzie można było otrzymać powitalną paczkę soczewek jednodniowych, dziesięć par, a więc na dziesięć dni. Przyszły w ekspresowym tempie! I jestem bardzo zadowolona, ponieważ bardzo chciałam je wypróbować, a poza tym być może skorzystam w przyszłości nie jeden raz z ich ofert sprzedażowych. Polecam :)


2 komentarze:

  1. ja się coraz poważniej zastanawiam nad soczewkami, noszę okulary a czasem bywają one uciążliwe:)
    zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej może warto wypróbować, skoro za darmo, takie jednodniowe i zobaczyć, czy soczewki to lepsze rozwiązanie? ;)
      Ja nie potrafię chodzić w okularach poza domem, tylko rano i wieczorem, ale w między czasie i tak obijam się o wszystko, bo strasznie ograniczają. Chociaż i tak najbardziej ograniczają chyba jazdę samochodem. Dlatego bez soczewek nigdzie się nie ruszam - chyba, że z łóżka do łazienki, wtedy na nosie królują okulary przez chwilę ;)

      Co do biżuteryjnych słodkości, byłam, oglądałam - tworzysz cuda! Cuda, cudeńka ;) Naprawdę śliczności, pozazdrościć i pogratulować talentu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń