poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - dzień 1 "TY"

Biorę udział w pierwszym swoim wyzwaniu fotograficznym na blogu Sen Mai. Link do wyzwania, tutaj, a pod głównym zdjęciem plan całego wyzwania.
Jest to kapitalna sprawa i bardzo polubiłam tę zabawę i muszę przyznać, że to dopiero początek, a już nie mogę doczekać się następnego ;) Jest tylko jeden minus - do niektórych tematów na dane dni mam koncepcje na kilka zdjęć i ciężko może wyjść podjęcie decyzji, ale może jakoś z tego wybrnę!
A więc - dzień 1 wyzwania!
Tematyka: "TY" (czyli, że ja!)


1 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, tutaj.


4 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam zdanie "Jest tylko jeden minus...", to mnie strach obleciał (hahaha). Ciesze się, ze masz wiele koncepcji zdjec!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten minus to nic złego - wręcz przeciwnie! Bo po części to mnie inspiruje i daje motywację do działania, a to już coś, bo ostatnio tyle na głowie, a to zmusza mnie do przezwyciężenia zmęczenia i zbyt długiego odpoczynku ;)
      Dlatego też doszłam do wniosku, że w przypadku, gdy zdjęć do tematu będzie więcej niż jedno, to zamieszczę zdjęcie główne, a pod spodem zdjęcia dodatkowe, wśród których również wybierałam to właściwe ;) Oczywiście jeśli zasady na to pozwalają!

      Usuń
  2. życzę powodzenia w wyzwaniu :) i zapraszam na mojego nowego bloga http://oliwkowepasje.blogspot.com/ i na candy na nim :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń