wtorek, 7 sierpnia 2012

Wyzwanie fotograficzne - dzień 2 "TWÓJ NAŁÓG"

Dzisiejsza tematyka wzywania była dla mnie bardzo trudna, ponieważ nałogów mam dużo! I to bardzo dużo!
Postanowiłam wstawić więc zdjęcie główne oraz kilka dodatkowych prezentujących kilka innych moich nałogów... ;)
Tak więc - dzień 2 wyzwania.
Tematyka: "TWÓJ NAŁÓG" (czyli, że mój!)


Czekolada z Lwowskiej Manufaktury Czekolady w Krakowie, szczególnie ta biała bez cukru, aczkolwiek wszystkie są pyszne!

A ponadto...


Jajecznica według przepisu mojej mamy!


Ulubiona pizza z pizzerii Cyklop w Krakowie, szczególnie Primavera, chociaż co by tam nie zamówić to i tak pyszne!


Poranna kawa - obowiązkowo z dobrze spienionym mlekiem!


No i oczywiście koty, koty i jeszcze raz koty!

Oczywiście tak jak wspomniałam, mam dużo nałogów, ale te są jedne z ważniejszych póki co i tylko te udało mi się zatrzymać w kadrze.To ciekawe jak do tej pory nie zdawałam sobie sprawy jak dużo... naprawdę dużo nałogów posiadam! Myślę, że wyzwanie musiałoby być 30-dniowe, abym w każdym z tych 30 dni mogła zamieścić jeden mój nałóg ;)

2 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, tutaj.

1 komentarz:

  1. oprócz jajecznicy (za która nie przepadam) doskonale rozumiem takie nałogi! szczególnie kawowy i koci... :)

    OdpowiedzUsuń