sobota, 13 października 2012

Październik - 6 dzień wyzwania fotograficznego "ZAPACH"

Dzień 6 - "Zapach"


Moje ulubione zapachy perfum, które posiadam.

Ponieważ lubię wiele zapachów, a nie miałam jak niektóre pokazać, zdecydowałam się na pokazanie po prostu zapachu czegoś oczywistego, czyli perfum. Dobre perfumy to podstawa, przecież trzeba ładnie pachnieć ;) Ale oszczędnie, bo przecież dobra perfuma też kosztuje! Dlatego moje mają trochę wiosen, ale dzięki temu, że mam ich parę i używam oszczędnie mogę cieszyć się ich zapachem dość długo.

  6 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, klik.

2 komentarze:

  1. Oj masz rację - dobre perfumy kosztują. Trzeba z nimi oszczędnie po to, by nie podusić współtowarzyszy ;) nie tylko z powodów finansowych ale i

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam od kilku lat jeden zapach ulubiony, którego prawie już na sobie nie czuję i nie potrafię przekonać się do innego.

    OdpowiedzUsuń