środa, 17 października 2012

Wrocławskie Krasnale

Ponieważ we wrześniu byłam na krótkich wakacjach we Wrocławiu, to już dawno miałam podzielić się zdjęciami z tego wyjazdu. Mając naprawdę od groma zdjęć, nie wiedziałam co pokazać. Przypomniałam sobie jednak, że w zeszłym roku wstawiałam fotografie zaczerpnięte z Internetu ukazujące Wrocław z obietnicą, że sama kiedyś wstawię swoje. Ale myślę, że zamiast widokówek, mam lepszy temat do zaprezentowania, a mianowicie...
wrocławskie krasnale!


Owe krasnale są jednym moich ulubionych elementów tego miasta. Od paru dobrych lat kolekcjonuję krasnale, a właściwie ich podobizny na zdjęciach. Niestety nigdy nie udało mi się zarejestrować, a nawet zobaczyć wszystkich. Zawsze jest na to za mało czasu. Ale z roku na rok moja kolekcja powiększa się za każdym razem, gdy tylko mam okazję tam być. I tak było i we wrześniu. Dlatego też pragnę podzielić się kawałkiem mojej kolekcji z wrześniowych wakacji i zarazem mojej małej fascynacji ;)















Dla tych, którzy chcą się zagłębić w tematykę krasnali, polecam ich własną stronę, gdzie można poczytać ciekawe informacje na ich temat, znaleźć mapę, gdzie każdy się znajduje i jak ma na imię i wiele wiele innych - klik 

Dodatkowo chciałam się pochwalić, iż wygrałam książkę w  Radio Wrocław na temat tych przeuroczych stworzeń.
Życie codzienne krasnoludków w starożytności i wiekach średnich.
 Niedawno przyszła do mnie pocztą i będę miała bardzo ciekawą lekturę, którą po przeglądnięciu i przekartkowaniu już gorąco polecam! A parę informacji z audycji radiowej na temat książki od autora, dr C. Buśko można znaleźć tu - klik.

Prawdopodobnie już niedługo znowu zawitam do Wrocławia, z resztą nie pierwszy nie ostatni raz, w każdym razie postaram się powiększać moją małą kolekcję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz