niedziela, 30 grudnia 2012

Jutro znowu koniec i znowu początek

Ponieważ jutro Sylwester postanowiłam napisać coś, zanim złożę życzenia noworoczne. Jutro znowu koniec starego roku, a początek nowego. Jak zwykle będziemy sobie obiecywać tysiące postanowień, które nawet w połowie się nie sprawdzą. Dlaczego? Przydałaby się taka maszynka pomagająca je spełniać!
No ale przecież nie będę tutaj smucić, trzeba się też bawić, bo to jeden z niewielu takich momentów w roku na zabawę tak huczną i tak spektakularną i z okazją do lekkiego pofolgowania.

Trzeba się jakoś przygotować. Co prawda nie mam pomysłu co na siebie włożę, nie mam nawet żadnej nowej kreacji, a moja szafa, chociaż pełna to jak każda kobieca szafa świeci pustkami...
Jedyne co może być oryginalne i niepowtarzalne, zarazem nowe, to pomysł na makijaż. W poszukiwaniu pomysłu na własny make up, znalazłam parę propozycji, które być może pomogą w jego wykonaniu.
Oto one, oczywiście zapożyczone z portalu zszywka.pl (klik).














Pamiętajmy, że bez względu na to, czy wychodzimy gdzieś na sylwestrową zabawę czy zostajemy w domu, warto czuć się wyjątkowo w ten dzień, po prostu, dla samej siebie zrobić coś, by czuć się dobrze i przywitać Nowy Rok nawet jeśli w kapciach, to z błyszczącymi oczami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz