niedziela, 23 grudnia 2012

Spooora dawka świątecznych inspiracji... dzień przed Wigilią

Co tu dużo mówić, każdy pewnie wpadł w wir roboty przedświątecznej. W końcu już jutro Wigilia.
Zanim złożę Wam świąteczne życzenia, chciałam podzielić się świątecznymi inspiracjami - zarówno wnętrz, jak i choinek, ozdób i różnych świątecznych różności - które, być może, wprawią nas już dziś w odpowiednią atmosferę między ubieraniem choinki, pieczeniem ciast i ostatnimi porządkami...

Tak więc, poniżej inspiracje z ogólnie pojętego Internetu, gdyż zebrana mieszanka z różnych stron, takich jak zszywka.pl (klik), pinterest.com (klik) i innych przypadkowych...


















































Ufff... to chyba tyle...
Wiem, że sporo tego, ponieważ kolekcjonowałam przez parę dni, ale potem ciężko było mi dokonać selekcji, a wszystko jest dla mnie tak inspirujące, że tym co udało się dojść do końca i odczytać ten tekst - gratuluję ;)

Na koniec tylko jeszcze...



I wracamy do roboty!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, spóźnione, ponieważ nie wchodziłam zbyt często na bloga, ale jednak wesołych oraz szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń