środa, 2 stycznia 2013

Błoto wulkaniczne

Jakiś czas temu dostałam od MudSpa (klik) produkt do przetestowania - błoto wulkaniczne z okolic Morza Martwego, które znane jest ze swoich leczniczych właściwości w dermatologii.



Według producenta ma szerokie zastosowanie: na cellulit, na wygładzenie skóry, pozbycie się niedoskonałości, pryszczy itd. itd. Jednakże aby produkt działał odpowiednio do problemu trzeba odpowiednio go przygotować. Ja użyłam go na dwa sposoby: na twarz, punktowo oraz na nogi. Ponieważ aby kuracja trwała wygładająco-antycellulitowo trzeba by powtórzyć ją zapewne parę razy, to nie jestem w stanie powiedzieć, czy błoto działa. Użyłam tylko raz ze względu na małą ilość produktu do testowania, użyłam według instrukcji na stronie internetowej producenta i owinęłam folią. Skóra była lekko wygładzona i napięta.
Błoto użyte punktowo na twarzy, w miejscach, gdzie coś wyskoczyło, podziałało naprawdę fajnie. Trochę tylko wysuszyło skórę, ale było widać jakieś efekty - rano skóra po nałożeniu odpowiedniego kremu odzyskała lepszy wygląd, a po użyciu, również punktowo, przez następnych parę dni - co drugi dzień - skóra prawie wróciła do normy. Także w tym celu mogę powiedzieć, że widać efekty.
Przy aplikacji błota, czuć metaliczny zapach, ale to wynika z naturalnych składników owego błota.



Uciążliwe jest jednak podgrzewanie produktu do odpowiedniej temperatury, aby móc użyć błota w odpowiednim celu - długo się nagrzewa, a po parunastu minutach, gdy wyschnie na skórze, kruszy się i można coś ubrudzić.
Ale ogólnie polecam spróbować ;)

1 komentarz:

  1. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I
    provide credit and sources back to your website? My blog site is in the exact same area
    of interest as yours and my users would truly benefit from a lot
    of the information you present here. Please let me know if this okay
    with you. Cheers!
    Feel free to surf my weblog http://friendsfromchurch.com

    OdpowiedzUsuń