poniedziałek, 7 stycznia 2013

Styczeń - 1 dzień wyzwania fotograficznego "TY"

Nowy rok - nowe wyzwanie!
Oczywiście jak co miesiąc u Uli na blogu Sen Mai (klik).

Dzień 1 - "Ty"


Ponieważ już podobna tematyka kiedyś była, a nie można wciąż zamieszczać takich samych zdjęć swojej osoby, postanowiła pokazać siebie poprzez symbole...
Pierwszy - łóżko. Uwielbiam spać, wygodne łóżko to podstawa!
Drugi i trzeci - obiektyw i książka Tu i teraz. Fotografia to moja pasja!
Czwarty - kot. Swoich mam aż trzy, a kociarą jestem dosłownie od urodzenia.
Piąty - płyta. A konkretnie ta płyta to szczególna rzecz. Generalnie muzyka to element, bez którego nie potrafię żyć. A do rockowej mam szczególny sentyment.
Szósty - coś ładnego. W tym wypadku bransoletka z wyprzedaży. Klasyczna i duża, ponieważ lubię dużą biżuterię, ale nie naćkaną wzorami, koralikami czy cekinami.
Siódmy - kolorystyka. Raczej ciemna i stonowana. Lubię raczej stonowane, ciemne kolory, dobrze się w nich czuję, szczególnie tzw. kolory ziemi, ale to mam po mojej rodzicielce!

1 dzień wyzwania - zobacz zdjęcia innych na blogu Sen Mai, klik.


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czy ładnie to nie wiem, na pewno bardzo się starałam ;)

      Usuń
  2. Ciekawa interpretacja Twojej osóbki :)
    Miło mi poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna interpretacja tematu!
    Kurcze ile na blogach jest "kociar" - jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń