poniedziałek, 27 maja 2013

Letnie Candy dla tych, którzy lubią robótki ręczne

Ci, którzy śledzą posty na blogu pewnie pamiętają, jak wspomniałam jakiś dłuższy czas temu, po candy rocznicowym, że będę szykowała kolejną zabawę. Jak obiecałam, tak dotrzymuję słowa.

Tym razem w candy do zgarnięcia nie jest coś, co zrobiłam hand made.
Tym razem do zgarnięcia jest coś... z czego możecie zrobić swoje hand made ;)


Proponuję Wam takiego oto candy, gdzie wygraną są:
dwie kokardy na drucikach,
cztery tekturowe prostokąty,
jedenaście patyczków,
osiem różnych tasiemek,
jeden kłos,
cztery koraliki w kształcie róży,
dwa skórzane skrawki,
cztery skrawki materiałów,
dwie cienkie serwetki,
jedno sreberko,
czerwone coś ;),
siedem wzorów do wyszywania
oraz cztery duże skrawy materiałów.

 
Dla tych, którzy lubią robótki ręczne chociaż część może się przydać. Dlatego też, jeśli macie ochotę na taką słodkość, to zapraszam do zabawy.
A oto co należy zrobić:

1. Zgłosić siebie i swojego bloga poniżej poprzez inlinkz - klikając w Add your link.
2. Zamieścić na swoim blogu informację o candy wraz ze wstawieniem pierwszego zdjęcia.
3. Zamieścić komentarz pod tym postem opisując, co zrobisz z przydasi, jeśli zwyciężysz w candy!
4. Miło mi będzie, jeśli zaczniesz obserwować bloga, ale nie jest to warunek.

Osobę, która wygra, będę prosiła o pochwalenie się tym, co wykona z wygranych przydasi ;)

Zgłaszać się można do 20 czerwca.
Losowanie odbędzie się 21 czerwca, a więc w pierwszy dzień lata.

Czas start!

6 komentarzy:

  1. Nie rozumiem dlaczego znowu nie ma tłumu chętnych na Twoją rozdawajkę!
    Ze szmatek uszyję na pewno chusteczniki (znowu mój zgubiłam;-))A reszta ? Mnie sie zawsze przydasie przydają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Spróbuję szczęścia :)
    Widzę tu materiał na zwierzaczkową poszewkę :) Mój Michał byłby szczęśliwy :) Uwielbia takie przytulanki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością się zapiszę ;-)) z takninek będzie szycie np. kosmetyczka, pokrowczyk ... tasiemki zawsze się przydadzą do różności, skórki i reszta podobnie. Ciągle cos tworzę , więc każda z tych rzeczy będzie przydatna. Na przykład kartoniki można ładnie ozdobić strukturą do tego patyczki i powstanie piękny obrazek ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię przydasiowe Candy więc z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Co bym z nich zrobiła gdybym wygrała? Na odległość to trudno określić zastosowanie. Z materiałów coś uszyję woreczkilub zabawki, wyszywanki wyhaftuję itd. U mnie nic się nie marnuje prędzej czy później sie przydaje. Pozdrawiam Cię i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydasiowe Candy są najlepsze, bo można trochę zaszaleć :) Gdybym wygrała, na pierwszy rzut z pewnością wykorzystałabym materiały. Uczę się dopiero szyć, więc chętnie bym tę umiejętność podszkoliła. Do głowy przychodzą mi wypchane watą serduszka i woreczki. No i na pewno zostawiłabym coś do scrapbookingu :) może na okładkę notesu na prezent dla mamy.
    baner na gatki-szmatki.blogspot.com
    obserwuję z przyjemnością - jako Łucka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przydasie chcesz nam podarować :).

    Z Prostokątów tekturowych zrobię niby ramkę na zdjęcia.
    Z materiałów uszyję serduszka.

    Resztę też na pewno wykorzystam. Najpierw muszę jednak wszystko pomacać :).

    Oj mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń