niedziela, 8 września 2013

Cotton Ball Lights

Ostatnio natknęłam się na sklepy oferujące bardzo ładną świetlną dekorację jako wystrój wnętrz. Mam na myśli bawełniane świecące kule. I szczerze? Chyba będę odkładać na zakup, bo strasznie mi się spodobały. Teraz to tylko kwestia czasu, aby znalazły się u mnie :)

Poniżej przykładowe zestawy kolorystyczne i inspiracje jak użyć kul do dekoracji domu.
















Cotton Ball Light można kupić w różnych sklepach internetowych z wystrojem wnętrz, a przede wszystkim na głównej stronie producenta - klik.
Można kupić gotowy zestaw lub stworzyć własny. Cena jest spora, ale myślę, że dla tak fajnego efektu można zbierać pieniążki na dekorację lub zrezygnować z kolejnej pary butów ;)

Ponadto bardzo ładne są również kule ratanowe. Co prawda przez nie wydobywa się większa ilość światła i nadają mniej koloru, ale wyglądają równie ładnie.






Nie wiem jak Wam, ale mnie się to podoba.
Szczególnie na święta kule mogą okazać się być idealną dekoracją. Ale nie tylko. Sypialnia przybrana w takie świetlne ozdoby również wygląda ciekawie i nawet romantycznie ;)

Wszystkie zdjęcia pobrane są ze stron internetowych takich jak: http://www.cottonballlights.pl/, https://pinterest.com/ oraz http://google.com/

Jeśli ktoś z Was ma już taką dekorację u siebie, chętnie zobaczę zdjęcia ;) Bo bardzo mnie to inspiruje!

1 komentarz:

  1. Też mi się bardzo podobają, jednak wciąż nie mogę się zdecydować na kolory.... Widziałam też, że niektóre sklepy oferują możliwość realizacji własnego projektu.

    OdpowiedzUsuń