czwartek, 16 stycznia 2014

Żarówki, żarówki i jezcze raz sznur żarówek!

Święta były czasem magicznym. W tym roku zabrakło śniegu, a więc zabrakło połowy magii. Drugą połowę uzupełniły jak co roku ozdoby, a przede wszystkim choinka i lampki na niej.
Lampki choinkowe dodają uroku. Małe żaróweczki dające troszkę światła w mroku, tworzą niesamowity klimat. Ale nie zawsze muszą być one na choince i... nie zawsze muszą być one używane w święta.

Osobiście podobają mi się sznury żarówek, niestety w Polsce niedostępne, np. przeciągnięte przez cały pokój nad łóżkiem lub wzdłuż karnisza. Obecnie w naszym kraju, można zakupić designerskie lampy w postaci pojedynczych, zwisających na kablu żarówek i to też jest świetny pomysł - szczególnie dla zwolenników, jak ja, stylu industrialnego :)






Co Wy na to?
Sznur żarówek w sypialni, na balkonie, w domu na ścianie lub na imprezie na świeżym powietrzu.
Miejsc i pomysłów do wykorzystania jest masa. Mnie osobiście przekonuje takie oświetlenie nie tylko w trakcie świąt. Niestety tak jak wspomniałam, żarówek na sznurze, takich dużych (nie lampek choinowych) nie ma w Polsce. Być może kiedyś się ich doczekamy albo będzie można je zamawiać przez Internet. Jeśli ktoś już wie o takiej możliwości, bardzo proszę o komentarz lub jakikolwiek kontakt ze mną ;)
(Póki co, takie żarówki zastępuje mi sznur Cotton Ball Lights ;) )




Można też kombinować z zawieszaniem żarówek na czymś lub w dużej ilości (świetny pomysł na dodatkową ozdobę stołu, a właściwie nad stołem).
Pomysł z gałęzią jest oryginalny, ale mnie osobiście strasznie podoba się powyższa inspiracja kuchenna - z żarówkami wzdłuż blatu.


Wszystkie fotografie zaczerpnięte są z różnych źródeł Internetu.

Ale tak jak wspomniałam na początku, pojedyncze żarówki są już w sprzedaży do wykorzystania jako lampy. Osobiście widziałam takie w paru nowoczesnych kawiarniach. Efekt naprawdę ciekawy. W tym przypadku liczy się kreatywność - jak masz ochotę, tak możesz zawiesić taką lampę na długim kablu.
I znowu przemawia do mnie powyższa inspiracja kuchenna ;)

A jak Wam podobają się żarówki tego typu?

7 komentarzy:

  1. Żarówki na sznurze da się zamówić przez internet np tu: http://loftbar.pl/order :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na allegro też są http://allegro.pl/girlanda-ogrodowa-sznur-zewnetrznych-zarowek-10m-i4387497982.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli nadal otrzebne namiary na sznur z żarówkami to proszę http://allegro.pl/oswietlenie-ogrodowe-20-led-cieple-biale-i4719010263.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=alluserscro

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też długo szukałam i w końcu w kupiłam na allegro, ktoś to produkuje w Polsce i żarówki LEDowe są w zestawie (9 szt.)
    Póki co pięknie świecą :) Dają bardzo mocne światło, czasem wykręcam 2-3 żarówki, żeby przyciemnić, choć cały sznur pobiera bardzo mało mocy przez żarówki ledowe (całość zużycie prądu jak jedna zwykła żarówka 60W).
    http://allegro.pl/show_item.php?item=5143541888

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.millihome.pl/pl/p/Ledowe-zarowki-na-kablu/714

    OdpowiedzUsuń