czwartek, 21 lipca 2011

Wrocław

Tęsknię za jednym z piękniejszych miast w Polsce - za Wrocławiem. Byłam tam dobrych kilka razy, ale zawsze mam niedosyt. Jeśli ktoś kazałby mi się natychmiast gdzieś przeprowadzić z Krakowa, na pewno bez zastanowienia wybrałabym właśnie Wrocław.
Mamy wakacje, dlatego też polecam to miasto jako cel podróży. Ku zachęcie umieszczam trochę zdjęć zaczerpniętych z różnych stron internetowych. I od razu dodaję -  w rzeczywistości jest piękniejszy! :)




Umieszczam tu zdjęcia miejsc, które między innymi zwiedziłam parę razy i zawsze warto je zobaczyć. Są to Rynek, Ostrów Tumski, Uniwersytet, panorama Racławicka, ogród botaniczny oraz japoński, ZOO, hala targowa oraz zdjęcia krasnali, których we Wrocławiu jest mnóstwo, ale jeszcze nigdy nie znalazłam wszystkich ;)
Mam nadzieję, że za jakiś dłuższy czas będę mogła wstawić tutaj swoje autorskie zdjęcia Wrocławia.

















1 komentarz: