środa, 29 lutego 2012

Kuchenne otoczenie

Dwa tygodnie temu i  zeszły weekend znów stwierdziłam, że należy mi się trochę szaleństwa i zrobiłam moje ulubione shake'i waniliowe :) Jedno zdjęcie prezentuję poniżej, to sprzed dwóch tygodni...


Przepis ten sam co ostatnio. Przypominam go TUTAJ.

Ostatnio przeglądałam katalog Ikei i ichniejsze inspiracje. Bardzo spodobała mi się jedna kuchnia. Aczkolwiek - jak zawsze z resztą - przerobiłabym ją jeszcze kolorystycznie ;) Ale koncepcja jest świetna, szczególnie do kuchni o nie największych rozmiarach.


Może za tydzień wybiorę się tam i pooglądam to wszystko, co widziałam w katalogu. Ale obawiam się, że nie wyjdę z pustymi rękami! Oczywiście nie kupię takiej kuchni, ale jest prawdopodobieństwo, iż coś innego wpadnie mi w oko - jakoś w tym sklepie nie często umiem się powstrzymać! :)
A poniżej parę inspiracji kuchennych z mojej kuchni. Tylko tyle, ponieważ sporo trzeba jeszcze zmienić, ale to może kiedyś...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz