poniedziałek, 12 marca 2012

Inspiracje sypialniane

Ostatnio trochę ciszy na blogu, ponieważ strasznie zabiegana jestem. Mam nadzieję, że jak przyjdzie wreszcie wiosna, to wraz z nią zawita trochę odpoczynku (chociaż trochę?) albo przynajmniej dużo słonecznych dni, które dadzą energię... Tego bym sobie przynajmniej życzyła!

Tymczasem jutro, jeśli nic mi w tym nie przeszkodzi, wybieram się na oczekiwaną od paru tygodni "wycieczkę" do Ikei. Może uda mi się zakupić parę drobiazgów i zainspirować swoje pomysły na przyszłość - to drugie akurat będzie bardziej niż pewne! W każdym bądź razie, w związku z jutrzejszą wyprawą, przeglądam dzisiaj strony internetowe, aby powoli wdrążyć się w temat. Nie mam sprecyzowanych oczekiwań od inspiracji na nich zawartych, lecz skupiłam się na sypialniach - to zawsze jedno z ważniejszych miejsc w domu! Także poniżej trochę ów inspiracji... pewne elementy są naprawdę świetne!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz