poniedziałek, 13 lutego 2012

Zakopane

Parę dni temu wróciłam z ferii, które spędziłam w górach. Od dawna brakowało mi wypoczynku, po całym roku to każdemu się należy! Zakopane jest przemiłym miejscem, które prócz centrum miasta, można odkrywać na różne sposoby.





Jednakże zmiana ciśnienia spowodowała, iż nie obyło się bez dobrej kawy! Odkryłam bardzo przytulną kawiarnię, w której nie jeden raz postawiłam nogę. Dobra kawa to podstawa ;)


Ale i tak nie obyło się bez pięknej wycieczki w Dolinę Białego.Zdjęć z tego miejsca mam najwięcej, więc ciężko było wybrać te najlepsze. Śniegu mnóstwo, podejścia śliskie, nawet jaskinia stanęła na drodze. Polecam każdemu!





Mam nadzieję, że za rok uda się podobny wyjazd.
Tymczasem zima zimą, ale powolutku odczuwam brak ciepła ;) Także oczekuję, że wiosna nie będzie miała takiego opóźnienia jakie miała zima.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz