czwartek, 15 marca 2012

Kanada - Toronto

Wiem, że ostatnio zaśmiecam bloga nie swoimi zdjęciami, ale nie wszystko mogę uwiecznić własnymi rękami. Dlatego dzisiaj (póki co) też zdjęcia zaczerpnięte z sieci, ponieważ chcę podzielić się moją inspiracją i chęcią podróży w przyszłości (może nie tak bardzo daleeekieeej) do Kanady!
Jest to według mnie tak piękny kraj i żyje się w nim prościej niż tu... że może kiedyś... przeprowadzę się? Aczkolwiek to bardzo ryzykowny i niepewny pomysł, ponieważ bądź co bądź, tutaj jest tak sobie, ale jestem przywiązana do tego padołu ;) Także na razie planuję tam wycieczkę może za parę lat.
Poniżej parę zdjęć, które zachęcają do odwiedzenia, w szczególności Toronto, które chyba najbardziej przypadło mi do gustu.







Nie zamieszczam więcej, aby tak jak już wspominałam nie zaśmiecać.
Dziś już wiem, że Toronto to miasto, które koniecznie chcę odwiedzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz