wtorek, 23 października 2012

Cochiseee...

Jak zawsze strasznie zabiegana i zamyślona i tym razem uleciało mi jedno z ważniejszych wydarzeń z ostatniego dnia września. Mianowicie koncert Cochise w Krakowie w Klubie Drukarnia.
Prawdopodobnie nie wszystkim tego typu muzyka przypada do gustu, mnie jednak bardzo, dlatego też obowiązkowo zjawiłam się na koncercie. Według samego zespołu, to co grają, to połączenie trzech typów muzyki: rock, metal i grunge.
Osobiście już tak mam, że lubię skrajnie różną momentami muzykę, więc koncert sprawił mi nie lada frajdę.
Ze względu na to, że niewiele zdjęć z koncertu jest mojego autorstwa, nie pojawią się niestety te prezentujące zespół.



Dla chcących zapoznać się z muzyką, zapraszam do oglądnięcia i posłuchania nagrania z koncertu pół roku temu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz