poniedziałek, 22 października 2012

Październikowy szafing w Kuźni

Po raz kolejny w Klubie Kuźnia w Krakowie odbył się szafing. Tym razem zjawiło się więcej osób niż poprzednio, a i nagród było do losowania naprawdę sporo. Oczywiście nic nie wygrałam, ale to ja już mam takie szczęście ;)
Osób jednak było na tyle sporo, że trzeba było dostawiać dodatkowe stoliki, krzesła - cokolwiek na czym można rozłożyć się ze swoim dobytkiem. Także było z w czym przebierać i szukać. Moje osobiste łowy były jednak mniej udane niż zazwyczaj, ale bawiłam się dobrze, a to najważniejsze.
Poniżej parę zdjęć z wydarzenia. No i czekamy na następną edycję, zapewne dopiero koło marca.










Tutaj strona Klubu Kuźnia i informacji o szafingu - klik 
Na samym jej dole można pooglądać filmiki z poprzednich edycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz