środa, 24 października 2012

To może udział w konkursie?

Postanowiłam i ja wziąć udział w konkursie, ponieważ bardzo spodobało mi się, co w tym konkretnym, zorganizowanym przez Rafa Fish Spa w Krakowie, można wygrać.
Słyszałam już o metodzie zabiegu fish pedicure i słyszałam, że to ciekawe uczucie, a efekty faktycznie są - maleńkie rybki złuszczają naskórek, a więc jest to bardzo ciekawa forma peelingu.
Taki właśnie zabieg można wygrać w konkursie, do którego się właśnie zgłaszam ;)


Jeśli ktoś jeszcze mieszka w Krakowie, to również zachęcam do wzięcia udziału. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października.
A jak mnie samej się nie uda wygrać, to chyba wreszcie umówię się do kosmetyczki na jakieś takie ciekawe zabiegi, bo od kiedy sama w domu wykonuję manicure i pedicure zapomniałam już jaka to frajda kiedy ktoś wykonuje całą tę pracę za mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz