środa, 15 maja 2013

Somersby

Jakiś czas temu wzięłam udział w kampanii portalu Streetcom. Nie sądziłam, że przesyłka nadejdzie dwa dni po potwierdzeniu udziału i że będzie w niej... ponad 20 butelek piwa Somersby.


Tak, oto moja paczka od Lorda. Oczywiście Lorda Somersby.
Ten sam Lord zadzwonił do mnie w dniu urodzin i z automatu złożył życzenia, taka zaskakująca niespodzianka.

Piwa zgodnie z umową rozdałam znajomym, tym bliższym i dalszym. Generalnie większości napój Lorda smakował, uważam, że jak na piwo smakowe, to jest naprawdę niezłe. Ma trochę więcej % niż konkurencja, a smak jest bardziej wyrazisty. W każdym razie, ja czuję różnicę w smaku.


W paczce była też szklanka. Szczerze powiem, że bardzo wygodnie z niej się pije, nie tylko piwo.
Prócz niej, były też karty, które zamieszczałam już z okazji kwietniowego wyzwania u Mai (klik).

Jeśli ktoś lubi smakowe piwa, polecam. Po prostu.Poza tym warto samemu się przekonać jak smakuje i koniecznie mocno schłodzone! Podzieliłabym się z Wami jeszcze jednym piwem, ale niestety wszystkie się skończyły. Została mi już tylko szklanka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz