środa, 24 lipca 2013

Poradnik pozytywnego myślenia

Dawno nie polecałam żadnej książki. Ale jest jedna, która w ostatnim czasie zrobiła na mnie ogromne wrażenie i którą pragnę polecić każdemu, kto tylko zna film Poradnik pozytywnego myślenia, który powstał na podstawie owej książki o takim samym tytule.
Jeśli podobał Wam się film... to książka, według mnie, jest o wiele lepsza!
Uważam, że filmowa postać tej opowieści jest trochę spłycona i chociaż aktorzy bardzo się starali i włożyli ogromnie dużo dobrej roboty, to i tak książka powala mnie na kolana.


Kiedy parę miesięcy temu obejrzałam film, stwierdziłam, że będzie on jednym z moich ulubionych. Bo naprawdę jest dobry. Ciągle go bardzo lubię, ale książka jest fenomenalna - czyta się ją tak płynnie, iż krótkie rozdziały, na które jest podzielona czyta się bardzo szybko i przyjemnie.

Poradnik pozytywnego myślenia opowiada o trzydziestoparoletnim mężczyźnie o imieniu Pat. Został zamknięty w, jak to nazywa, "niedobrym miejscu" i teraz naprawia swoje życie najlepiej jak potrafi. Z czasem wychodzi na jaw, że nie wszystkie jego plany mogą się zrealizować. Pat jednak nie poddaje się, ciągle myśli pozytywnie o swoich życiu, który porównuje do filmu. A jak to każdy film, musi mieć dobre zakończenie...

Naprawdę polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz