środa, 18 grudnia 2013

Coroczne świąteczne kartki

Jak co roku zrobiłam tydzień temu świąteczne kartki. Zostały od razu wysłane, aby przypadkiem Święta nie zaskoczyły pracowników Poczty Polskiej ;)
Zrobiłam je jak zawsze z przydasi różnego rodzaju gromadzonych przez miesiące, a nawet lata. W tym roku dużo miałam gotowych przedmiotów, to w zeszłym bardziej siedziałam nad własnoręcznym robieniem drobnych ozdób na kartki. Ale skoro miałam tyle gotowców, to czemu je nie wykorzystać? Szczególnie, że mój "talent" hand made czasem nie daje takich efektów, jak bym chciała ;)


Niestety brak czasu (który co roku mnie zaskakuje...) również sprawił, że kartki mają tyle gotowców. Ale efekt chyba jest nie najgorszy, kilka bardzo mi się podoba. A że minimalizm to moja ulubiona forma wyrażania ekspresji twórczej, to też pojawił się chyba dość wyraźnie ;)
Póki jest do kogo, wysyłam kartki na święta, zarówno te zimowe, jak i te wiosenne.

A Wy? Wysyłacie jeszcze kartki do rodziny i znajomych na Święta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz